Повернення і обмін товару

Як повернути або зробити обмін запчастин?

Магазин Чері Партс надає гарантію на весь куплений товар, згідно гарантійних зобов'язань виробника.

Проте ми не виробляємо запчастини і розуміємо, що у кожної компанії може трапитися бракована деталь.

У разі підтвердження порушення гарантійних зобов'язань виробника, магазин зобов'язується або відшкодувати покупцеві вартість деталі, або обміняти її на нову. 

Гарантія на товар працює наступним чином.

Гарантійні випадки. Як бути покупцю

Щоб підтвердити дефект з вини виробника змонтованої на автомобіль деталі, необхідний висновок експертизи про наявність гарантійного випадку. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживача», для підтвердження факту гарантійного випадку покупцеві необхідно надати кілька документів.

Що потрібно для підтвердження гарантійного випадку

Пакет документів, який підтверджує дефект деталі з вини виробника, містить такі документи:

Акт підприємства, яке проводило ремонт, про проведені роботи. Як правило, це наряд-замовлення від СТО.

Висновок станції техобслуговування про заводський дефект. Складається акт рекламації за місцем ремонту.

Свідоцтво про реєстрацію ФОП ремонтного підприємства (копія) або виписка з єдиного реєстру.

На підставі цих документів і дефектної деталі експертиза визнає випадок гарантійним, а магазин виконує свої гарантійні зобов'язання.

Як отримати компенсацію або провести заміну деталі

Згідно з висновком експертизи, дефект визнається заводським шлюбом. У цьому випадку покупець має право в 14-денний строк з дня надання деталі на експертизу отримати ідентичну деталь, або компенсувати вартість деталі.

У разі заміни запасної частини на нову, магазин здійснює доставку за свій рахунок.

Повернення або обмін запчастин

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживача», кожен клієнт має право повернути або обміняти запчастини, якщо з якихось причин вони не знадобилися або були замовлені помилково.

Для обміну або повернення товару потрібно дотримуватися кількох умов:

  1. Товар повністю зберіг свої параметри і властивості.
  2. Запчастини не використовувалася і не була встановлена ​​на автомобіль.
  3. Упаковка не ушкоджена.
  4. Збереглися товарні ярлики.
  5. Як повернути куплений товар

Для повернення товару необхідно в першу чергу зв'язатися з менеджером через форму зв'язку на сайті Чері Партс, через електронну пошту, а простіше подзвонити за вказаними на сайті телефонами.

Після зв'язку покупець інформується про можливість повернення, про терміни, а також про порядок передачі купленої деталі в магазин.

Доставка в цьому випадку здійснюється за рахунок покупця.

Вартість товару повертається в максимально короткий термін, але не пізніше 14 днів після отримання запчастини магазином.

Як альтернатива, покупцеві пропонується отримати інший товар в магазині на відповідну суму, що обговорюється з менеджером.

Товар, який не підлягає поверненню

У нашому магазині товари електротехнічної групи (лампи, реле, датчики, свічки і котушки запалювання, високовольтні дроти) не підлягають обміну та поверненню.

Також ми не обмінюємо товари, які відносяться до видаткових матеріалів:

  1. гальмівні колодки і диски;
  2. фільтри;
  3. приводні ремені;
  4. масла і інші експлуатаційні рідини.

На ці товари не поширюється гарантія магазину, поверненню та обміну вони не підлягають.

Незалежно від складності ситуації, менеджери магазину знайдуть неконфліктний спосіб її вирішення.

 

Відправляємо запчастини по всій Україні:

Вінницька область Волинська область Дніпропетровська область Донецька область Житомирська область Закарпатська область Запоріжська область Івано-Франківська область Київська область Кіровоградська область Луганська область Львівська область Миколаївська область Одеська область Полтавська область Рівненська область Сумська область Тернопільська область Харківська область Херсонська область Хмельницька область Черкаська область Чернігівська область Чернівецька область